tjingeling

Det börjar dra sig mot att ta kväll nu, är rätt slut och så har jag inte sovit mycket, men vafan, jag lever ju bara livet ;)

Som ni ser nu så ska det bli ändringar på bloggen inom kort, kanske ska berätta på en gång, när jag får tid att fixa den :) vart så less på min header så jag fixade en ny lite fort och ni ser ju vad som står och då förstår ni ju vad som är på g.

Varför jag skriver just nu är för att jag har fixat ett header till en annan tjej som heter Johanna, hon blev nöjd och nu är det andra som frågar om jag kunde fixa en, borde börja ta betalt istället ;) det hade varit något, men nää.

Sitter även och väntar på att Christian ska ringa mig, men jag vet inte om jag orkar vänta på honom så mycket längre, håller på att somna redan nu. Och det finns ett stort plus med att gå och lägga sig i natt och det är att jag har fått tillbaka min säng! :D överlycklig? hmm, aah!

Jag som ville till PDOL i år också, men inte blev det av och såhär mycket ville jag dit; |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| av såhär lite; aah juste, det fanns ju inget ;) off, inte kul att missa något som är så roligt + att jag hade haft sovplats och allt men så sket det sig bara för att jag ska ha lägenhet och ja, jag väljer hellre lägenheten än festivalen :) Fast det hade ju inte suttit fel att umgås med polarna heller.

Imorn ska jag nog ta en sovmorgon som bara den, för jag pallar inte vara trött hela tiden, fast då blir mina dagar kortare och nätterna längre, fast på nätterna kan jag ju ha tid att fixa min design, fast nu blev det att göra någon annans men det gör ingenting :)

Idag har jag varit på stor loppis förövrigt, jag köpte 2 ljus och en ram till mig och min raring så nu ska jag fixa bilder fast det blir rätt svårt när han är så låååångt bort, saknar honom så enormt!

Aja, sedan var vi och köpte glass i Stöde (öde;)) sedan for vi hem, och jag slog på en film för att jag var så jäkla trött redan då och sedan vart det mat, och bla bla, det hände ingenting spännande, eller jo, men det är hemligt, synd där ;) bara jag och familjen som vet om det!

Men nu ska jag ta kväll, fast först ska jag fixa mig för sängen och smörja in tatueringen (y) Så sovgott mina söta läsare, puss!


Saknar dig vännen!

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson;*

jag saknar dig också.. ;/ <3

2010-08-06 @ 01:12:30
URL: http://youtakemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0