Tiden går för fort

Idag fick ag ett brev ifrån Skvadern (skolan jag ska börja). Det stod om vad vi ska göra första veckan och det lät rätt roligt, helst att få träffa nya människor och aktiviteter :)

Vi ska nämligen till Lögdö på onsdag den 26/8.
Vi ska åka buss dit vid 9 på morgonen, inte så farligt tidigt så det är ju lugnt :) Tydligen ska vi delas in i 2 grupper, den ena gruppen ska gå till platsen medan den andra gruppen ska paddla dit och jag hoppas att det blir i en sån där liten som man får paddla själv, dom är det bästa! ;) Fast på bilden ser det ut som en stor som man sitter flera i, men det kan ju vara roligt det också (y).

Sedan ska vi sova tillsammans allihopa i en stor sovsal med tillgång till toalett (y). Har även fått reda på att mina mentorer heter Gunilla och Frida, ena lät som värsta gamligen medan den andra lät jätte ung :) haha. HAHA idrottslärarna heter Greta och Inglis.

Wow man får bada om man vill, och klart att jag ska göra det, ifall om jag är frisk och om det är fint väder :) Sedan är det en massa packning man ska ha med sig så jag hoppa jag har en bra väska som jag kan ha.

Vi ska vara där i 2 dagar eller ja 1½ eftersom att vi åker därifrån vid 2, det låter rätt roligt om jag får säga det :)

Har nästan lite lust att börja skolan fast ändå inte, vill ha sommar länge till men när skolan väl börjar så hoppas jag att tiden går fort så att jag slipper skolan, fast Martin Forss sa att jag skulle njuta av gymnasie tiden så jag ska väl följa hans råd för det har visat sig att han har rätt för det mesta :) Honom måste jag också träffa för den delen!



(Detta inlägg vart lite försenat eftersom att jag var tvungen att navigera vägen till min lägenhet via mobil för hon ville inte gå förbi alla alkisar som är där på drakfestivalen men det kan jag förstå, så jag ledde henne och hennes polare Rebecca en annan väg så nu är dom hemma hos mig och mår bra förhoppningsvis, dom klarar sig nog :) )


Måste börja fixa lite annat nu inför tågresan så att jag slipper ha det så tråkigt på tåget, fast jag lär ju sova för jag är svin trött redan nu, men det är ju bara bra :) Kommer nog inte skriva något mer, eller kanske med smsbloggning men ni ser ju men hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0