sleeptime

Nu börjar det dra sig mot att ta kväll för jag ska nämligen börja 9 imorn och jag har en hel del att fixa imorn innan jag ska till skolan och då måste jag vakna tidigare, 7 blir nog en bra tid :)

Rätt spännande att börja skolan imorn ändå fast det känns ändå inge speciellt, men det kan ju vara roligare än vad jag har förväntat mig och det hoppas jag ju :)

Första natten innan skolan så sover jag inte ensam utan Örjan är här och ska sova här så att han kan sova längre men det är ju därför jag har skaffat mig en lägenhet här på Haga i Sundsvall så att jag slipper vakna typ 5 på morgonen, det är däremot överskattat!

Känner mig rätt fräsch nu när jag har fått en ny färg i håret fast det ser ut som svart men det är lugnt, det är rätt skönt att ha mörkt hår igen eller som Martin och jag skrev,

Han bah;"Vad blir det för färg då? :)"

Jag bah;"Hemligt ;) nä men mörkbrunt :)"

Han bah;"Haha säger du bara ;) säkert är det plupp-blått :D"

Hahah Plupp borde alla känna igen, det där söta lilla trollet med blå frilla :)
Om inte, checka in bilden så ska jag friska upp minnet.


Rätt söt ändå!

Aaaaja, nu ska jag ta och sova så att jag kan kliva upp imorn utan problem :) Så sovgott och hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0