Skolan

Sitter i vårat rum med några personer som delar rum med mig. Vi har precis gjort självporträtt på oss själva och min blev utsnygg, lovar att ni ska få en bild senare ;)

Ja vi började kvart i 9 i "black box" där vi gick igenom en del saker på ett papper och sedan skulle vi svara på frågor och sedan skulle vi ta upp det i black box igen, det gick fort och nu har jag inget att göra så jag satte mig här vid en dator. Rätt skönt att ha ett eget rum i skolan, eller ja, jag delar det med 7 andra också, vi är 4 i varje bordsgrupp och vilka dom är vet ni ju redan :)

Tog och laddade ner spotify till den här datorn så att vi slipper sitta i en tyst miljö, det är ju aldrig roligt, det ska vara musik! Så jag fixade en egen musik-lista "School mix" så där får alla lägga till en eller fler låtar :) Ja det finns inte så mycket att skriva något mer så nu ska jag ta och vara social med resten av gänget här, så hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0