sista för kvällen

Jag tror att jag ska börja skriva om saker som kan vara lite onödig fakta och såna saker som kan vara lite mer roligt att veta om, sånt som kommer upp i vardagarna här i staden Sundsvall. Jag har så många tankar så jag vet inte hur jag ska kunna ta ut dom.


Till exempel,
Jag skulle skaffa mig en ny stil när jag flyttar och har jag gjort det? - nej! Men den är nog på g kan jag säga! :D lite mer pengar och sedan pang boom så har jag det jag vill ha!

Har kollat runt lite här och där och nu är det som sagt inte många timmar kvar av detta sommarlov och jag har bestämt mig för att färga håret innan jag ska börja skolan så dagens planer imorn är att in handla hår färg för jag ska bli mörkhårigare, det ska nog bli pricken över i:et för denna höst + lite nya kläder när mina pengar börjar rulla in igen, måste verkligen snacka med farsan!



ÅÅÅÅÅÅÅH! Martin ska kanske komma och hälsa på mig! :D Snacka om att vara schysst mot mig som inte känner en enda kotte här så det kan ju vara lite extra trevligt om han kommer på besök, hoppas det blir av!

På tal om Martin så har jag nyligen pratat med honom om att byta klädstil och vi snackade säkert om det över en timme och det blev rätt roligt till slut eftersom att han och jag tycker så olika om saker och ting.

Det som är det mest lustiga är att vi bara har känt varandra sen vakan då han var körde omkring med mig och Rebecka, sen dess har vi haft jätte bra kontakt och det har varit toppen för han är en jätte bra vän! :) Går att prata med om precis allting! + Att det är en massa skratt varje gång vi bara snackar med varandra, riktigt roligt!


Nä men nu vet ni mina planer så nu ska detta inlägg börja glida mot slutet så hare bäst och sovgott, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0