musiken är mitt liv

Det är så det känns, det finns otroligt många låtar som beskriver mina känslor vilket tycker jag är jätte bra. Hade aldrig klarat mig i en värld utan musik.

Något jag har sett mycket av är det flesta förhållanden tar slut just innan sommaren och början av hösten, dom två tillfällena och jag fattar inte riktigt varför egentligen.

Kalla mig fjantig men det tar jag för idag skulle jag föra över filmer till usb-minnet, syskonen vill ju kolla barnfilmer så jag kollade igenom dom och så såg jag filmen "bolt" och jag kunde inte ta den fast än jag inte har sett den och nu ska jag berätta varför jag inte valde den. Den första tanken som kom upp var att den har jag aldrig sett och sedan kom jag ihåg att Christian hade sett den med en tjejkompis, kommer inte ihåg om han kallade det för en dejt men det var inte det som var problemet utan visst jag struntar väl att han har varit på dejt med en annan men det var just att han hade sett den och att han berättade om att han hade sett den och det var det som fick mig att tänka på honom. Så idag ska ni få höra dagens låt med musikvideo.


Dock är det fel musikvideo för att det inte fanns någon video till låten. Lite trist men vad ska man göra, låten passar bra in i detta läge.

Lite trist att det är så dåligt väder som det är just nu så att man inte har något att göra med dom små barnen, fast vi drog ut och cyklade för ett tag sen och när vi nästan var hemma så mötte vi Lina, pratade lite med henne och sedan cyklade hemåt. Annars sitter jag och väntar på att syrran (Josefin) ska komma hem så att jag har någon lite mer äldre att vara med men hon är ju som en seg kamel ute i öknen, suck för henne! ;)

Nä men nu är min bror ledsen så jag ska ta och hitta på något med honom, typ spela tvspel eller något sånt för han har fått mamma längtan och det är ju lätt hänt. Så nu får ni klara så hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0