Just do it.

Jag har lust med så mycket men det är svårt att fixa det, vilket skit!

Jag ville till PDOL men det gick inte, jag vill till lk men det kommer inte heller att gå fastän jag har erbjudits en sovplats så det skulle inte vara något problem, jag vill tillbaka till Kiruna en sista gång innan sommaren är slut, jag vill börja inreda min lägenhet, jag vill flytta, jag vill vara med min Christian, jag vill att något stort ska hända, jag vill spela in en musikvideo och en skräckfilm. Okej jag ska sluta nu, det blir för mycket om jag ska skriva upp allting och det är ju inte så roligt att bara läsa om det :)

Idag har inte så mycket speciellt hänt. Klev upp där vid halv 12, duschade och gick till syrrans rum för att umgås med henne sedan kom Felicia och nu sitter jag här och skriver, finns inte så mycket att göra när det är piss väder! Och nu vet jag inte vad jag ska göra, känner mig smått trött så jag ska väl bara ta det lugnt, eller nej, jag ska väl kanske börja packa snart för om några dagar flyttar jag in i min lägenhet :D Jag och syrran har planerat den första natten där, alltså vad den ska gå ut på :) Vi ska nämligen sova där tillsammans och sedan ska vi dra och kolla vägar till skolan och staden osv. Zita ska även få vara med, rätt skoj hoppas jag på och fint väder också :) 

Det är så skönt att veta att det snart är över och att jag ska få ett eget place, och snart börjar skolan också, på ett sätt längtar jag men jag vill inte att sommaren ska vara över men det finns många plus med att skolan börjar igen, dels att jag träffar nya vänner, det går fortare till nästa lov då jag kan åka för att hälsa på älsklingen :) och mina vänner. Ja, jag får ju lära mig nya saker men det är ju inte lika viktigt för mig just nu. Sedan är det ju så bra med Skvadern, för vi kommer att 2timmars lunch varje dag om jag kommer ihåg rätt, och då kan man käka och sedan skulle man kunna göra en aktivitet där, typ som gympa i någon form och jag som älskar idrott så det kommer att bli perfekt! :D 

YEAH, 8 dagar kvar och sedan får jag flytta mina möbler, snacka om en stor grej, nöjd f16 ;) 

Nä men nu ska jag ta och hitta på annat så ni får ha det bäst, puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0