hemma i Sundsvall

Nu har jag kommit hem för ett tag sen, jag och syrran har nämligen varit och hämtat Rebecca Isaksson ifrån navet :) Så nu sitter vi alla hemma i min lägenhet för att vi ska sova hära, första natten och jag är nöjd. Först var jag inte det eftersom att jag tyckte det var för litet men nu när jag har fått in alla möbler så gillar jag det men jag tänker ändå leta efter en ny som är större :)

Lite jobbigt att bo 5 trappor upp bara men det är ju chill ändå :) Ett plus är att min raring kanske kommer sista veckan och då ska vi bo i min lägenhet, i think ;)  mysigt värre och jag är glad att det är rätt så nära stan.

Planerna för imorn är redan planerade och det är ju bra, får se om jag stannar här fler nätter eller om jag följer med till Ljunga, aja det ser jag imorn :) men nu ska jag ta och vara social med resten av gänget här :) så hare bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0