sista för kvällen..

nu sitter jag här igen, ny duschad och känner mig inte ens lite trött! :)
bilder ifrån idag kommer även upp i detta inlägg! tror jag tar och börjar med engång! 

  
dagens ena aktivitet gick ut på att köra skoter och grilla på gården, men det var lika mysigt för det. vi fick även besök av min farfar, och dom och även ellinore som ska sova över här inatt.

har även umgåst men världens goaste och älskvärda syster!


hon är värd en stooor bild ;)

vi har även badat jacuzzi och bastat och tagit det relax ;)


även detta är värt att visas upp bara för att det är hääärligt!

ja en massa roliga upplevelser idag.
vi har även spelat kort, charader och filmat några roliga men ändå helt galna filmer men dom kommer dock inte visas här, synd för er ;)

men dagen/natten är inte slut än och jag är inte trött så partyy! eller inte ;) men mys ska det bli, slänger nog in en massa inlägg imorn, men jag lovar inget :s men ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0