sista för kvällen

Nu är det den här sista för kvällen igen.

Hann aldrig duscha och bada förut eftersom läppsmycket inte var "helt" så jag var tvungen att ta mig till stan för att fixa en ny och sen n är jag kom hem blev det inte av och sedan var jag och rebecka gick och nu ids jag inte längre så jag får ta det imorn istället :)

måste nog ta och lägga mig snart så att jag för engångs skull kan vara pigg på morgonen och tänka sig snart är det valborg, jippie, 1år då tobias keskitalo. fast det blir inte så mycket att fira men tanken finns ju där iallafall (y)


om inte annat så bjuder jag på den (; älskar dig syster! <3

aja måste ta och borsta tänderna och plocka bort sakerna ifrån sängen men ni får ha det bäst och sova gott, puss och kram kära läsare!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0