sista för kvällen..

Jukkas, jukkas, jag sitter fast i jukkas men jag är ändå lycklig ;)  mycket som kommer hända. 
En ska lacka om sin bil rosa till sommaren, andra ska köpa ny skoter nu i våren och andra till nästa år. Jag ska flytta till sommaren, jag är dock inte ensam om det för andra ska också flytta men tyvärr inte till samma ställe vilket suger! Kommer sakna er!

Men vad ska man göra åt saken? ingenting, bara skaffa sig nya och leva livet vidare och träffa folket så ofta man kan! Men nu ska jag inte tänka så, utan nu är det inte så och det är jag väl halv nöjd med, hade det varit sommar nu så hade det varit mycket bättre! :)

Hemma ifrån skoterturen är jag iallafall, lite kallt där på slutet och bensinen nästan helt slut, ja det är inte lätt. Och imorn är det sista dagen med syrran för detta lov, det är även sista dagen på lovet, och jag ska till gymmet!!

Since you been gone!
ändå så har jag aldrig varit så fri, den känslan är väl den bästa, and i like it!

älskar livet ändå, rätt härligt, inga problem alls för stunden i den här skit staden! men man lär sig leva med skiten, när jag flyttar så börjar den nya boken! :) my new life..

Men nu ska jag dra och umgås med syrran de sista timmarna innan man ska ta kväll och innan hon sätter sig på tåget bort härifrån så ha det bäst, sov gott, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Bella

Så klok du låter! Kan man få gå "tänk positivt"kurs hos dig?

kramar från "Moster" Bella

2010-04-11 @ 06:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0