sista för kvällen

jeppjepp, nu sitter jag här igen och sitter och snackar med sebbe denna gång. Hjälper emmy med en sak och försöker tjata hit en kille. Det går ju som det går men svaret är "kanske" .

ska snart fixa mig för sängen och bli utvilad för att klara dagen imorn.

Men först så måste jag visa några bilder och berätta dagen :)


här satt vi utanför runas hus och käkar glass innan vi skulle ut och promenera, trevlig var det och glassen var god och jag valde den största, SÅKLART! det var då vi hade skulle ha elevensval.

och så...


köpte vi glass av glassbilen och dom var goooooda! ;D fast jag ska ju sluta äta det men inte nu (; för nu är frysen "full" av glass eller så inte. and i love it!

men nu ska jag ta och fixa i ordning mig så sovgott, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0