Raggen i umeå är då klart mycket bättr...

Raggen i umeå är då klart mycket bättre än den i stan, och shit vad snygga killar det finns här! Älskar staden! Undra om det blir att flytta hit istället. Mycket mysigare på kvällarna, mycket folk, snyggingar, och en massa race kan jag tala om. På tal om race, hoppas vi får vara med om ett, precis som förra gången jag var här :) Har en annan sak jag irriterar mig på, och fan om det är sant, vet precis vad jag måste göra när jag kommer till kiruna igen. Men nu skiter jag i det, för jag ska leva livet för stunden jag är borta ifrån stan! :) Än har syrran inte kommit hit. Vi ska hämta henne ifrån en skolan som heter ''hedlundaskolan'' tänka sig, jag ju nämligen hedlund i efternamn men jag använder bara Hjortborg eftersom det är så få som heter det :) men nog talat om det nu. Nu ska jag ha kul men innan jag lägger mig lär jag slänga in ett inlägg, men ni får ha det bäst så länge, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0