Hej igen kära läsare, gissa vart jag är nu...

dsc05949 (MMS)

Hej igen kära läsare, gissa vart jag är nu? Juste i umeå :) Vi skulle egentligen ha varit framme för typ en timme sen men vi tog en fika i skellefteå, jag åt något jätte gott, om bilden hamnar där uppe så vet ni iallafall att det var den jag åt :) (lite svårt att veta med smsblogg) Nu är det bara någon/några timme/timmar tills syrran också kommer till umeå. Medan ska vi vara hemma hos min farbror och sedan bär det av någon annanstans, kommer inte riktigt ihåg (?) . Får se vad jag hittar på senare, men det lär ni nog få reda på eftersom att jag fixa denna funktion till min blogg. Ser ni, jag bryr mig om er! :) Men nu får ni klara er tills vidare, så ha det bäst, Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0