Godmorgon, eller ja, för mig var den inte...

Godmorgon, eller ja, för mig var den inte så himla ''god.'' Vaknade på grund av en mardröm, där folket som var med, var såna jag älskar, iallafall min syster josefin som jag älskar överallt annat. Mer som var med(de jag kommer ihåg) var; oskar Kemling, julia Tano, rebecka johansson, josefin hedlund, ellinore Hjortborg, (hennes syrra, vid namn som inte får vara med på min blogg), lucas johansson, viktor johansson, joel salmi, tobias sahlin, jonas kemi och en massa små barn som jag inte kände igen, även en stor del av 9an på högga. Allt hände i vettasjärvi, (för det kändes som de och liknade) men mer av den här drömmen berättar jag inte för jag ska försöka somna om nu, utan någon mardröm :) Så ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0