"börja göra/att göra"

eftersom att skolan egentligen ska komma i första hand så är det väl läge att börja plugga bättre och ta allt i början av veckan istället för att spara det till sista dagen så att man får sitta uppe halva natten. Istället för att snacka bort någon lektion då och då kan man istället arbeta, det är ju trots allt inte många dagar kvar av skolan, typ 35 skoldagar (?)

och så har man så torr hud efter alla duschningar efter gympan, gymmet och "huvudtvätten" så det är nog dags att plocka fram bodylotion varje dag om man vill att det ska bli en ändring på det hela.

måste även sluta platta håret som ett psyk, det faller ju av snart, eller åtminstone bränner sönder. men luggen är ett måste, vill inte gå ut i mina "snygga lockar" i luggen, det är ju nästan förjävligt, haha.

sedan kan man ju börja med att använda hårinpackning, vilket som inte är gratis och det blir ju rätt dyrt om man ska duscha med det varje dag, men iallafall någongång i veckan/månaden hade varit bra + att håret ser snyggare ut.

spara pengar har stått högt upp på listan och än har väl inga stora förändringar skett, helst inte när man sticket söderut där det finns snyggare kläder än i stan, men redan nu ska jag stoppa undan lite pengar av min månadspeng så att jag inte kan slösa bort allt. och nu är det också gjort (y) . en summa varje månaden kan ju knappast bli värre utan bara bättre till de värre tiderna + att ju mer pengar jag spara, ju mer blir det att shoppa för.

träna ännu mer i veckan, mer kondition och styrke hade ju inte skadat. och snart är ju gym tiderna slut och då blir det att fixa träningen på annat sätt, så som att gå ut och gå.

det finns ju nästan en miljon saker jag hade kunnat skriva hit men nu har jag tyvärr inte mer tid för jag ska dra och umgås nu, men ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0