7 april 2010

nu sitter jag hemma hos rebecka igen efter att ha varit på stan och fixat ett trådlöst bredband och checkat läget på stan, har även hunnit kolla på tv ;)

och nu sitter jag och tänker på att det hade varit gott med en suovasmacka på safari men det är ingen idé eftersom att jag ska senare och träna, vill se resultat ;) jag kan ju bli biff så! höhö.

igår hittade jag och syrran en jätte rolig sida på internet där man kan "fixa sig" men vad den heter tänker jag inte berätta ;) det är min och hennes lilla hemlighet och jag KANSKE lägger ut en bild därifrån senare :)

det är lite segt att sitta i stan men ändå skönt eftersom att det nu inte är så långt överallt som det är ifrån jukkas, men det värsta var ju att det var fint väder när vi lämnade jukkas, fick lite ångest eftersom att jag gillar att köra skoter! men chansen finns ju kvar än så jag kan leva med det :)

hade inte speciellt mycket att skriva om så ni får helt enkelt klara er, berättar säkert senare om dagen och lite tankar men det ser man ju först då ;) så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0