29 april 2010

Nu är det bara några timmar kvar till valborg(!) och dom flesta vet nog vad som gäller, iallafall så gör jag det och min dag är planerad ganska bra! :)

Eftersom att jag ska köra den så kallade "lodis-stilen" i skolan och sedan ska jag på gymmet och träna upp mig innan dagen övergår till att vara hemma, käka och fixa i ordning sig, imorn har jag verkligen tänkt på något extra så mina kläder kommer garanterat ligga på hela golvet i rummet och det jobbiga av det är ju att jag måste städa..
Över till idag då.
För någon timme sen tränade jag kondition på gymmet och duschade och stack hem och när jag kom hem så fick jag äta fiskpinnar med potatismos, and i like it! Och nu eller för ett tag sen satt jag och försökte leta reda på ett recept som vi ska ha på hk:n men jag och rebecka tänkte testa att göra den och sedan smaka om den blev god, men istället hittade vi inte det där receptet så vi får vänta tills imorn, men det är ju lugnt. Har massa tid imorn, för vi slutar ju redan 12 och på tal om skolan, imorn ska jag ha nationella i matte, muntligt då och jag är inte så taggad för det. Jag har annat att tagga mig för liksom ;)

En annan sak! Det är bara 42dagar kvar av skolan, and i love it!

Sommarjobb?
- inte den blekaste, måste ringa och snacka med farsan
och det gör jag nog efter detta inlägg, har även en till sak att snacka med honom om och det är lika att ta reda på det nu så jag slipper vänta :)

Men jag ska ta tag i det nu, och ni ser ju om jag skriver något mer, men ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0