280410

Äntligen blev det en kort dag i skolan och jag säger; "tack nina att vi har beting!" slipper att ha matte och no eller slipper och slipper, vi måste göra det själv. Men det är ändå skönt eftersom att vi har jobbat så bra i språket så slapp vi det, för om vi inte hade fått slippa det så hade vi haft 2 timmars hål, vilket är onödigt! ;o

Eftersom att skolmaten är så äcklig så var det första jag gjorde när jag kom hem var att fixa fika;

jag gillar verkligen inte russin så dom får inte vara med och bada i min yoghurt ;)

och jag kan tala om att det var gott och jag är mätt nu!

har även en tanke på att göra en ny header fast jag väntar nog till jag har klippt mig och fixat mig fin för bilder, vill inte ha en ful bild på min header på bloggen men det är ju ganska lätt att förstå och denna gång ska jag verkligen försöka få den extremt fin så att jag kan bli nöjd över den, men jag klipper mig först den nionde juni, och dit är det ju ett tag men det är lugnt :)

Men nu ska jag ta och slappna av och diska min tallrik så ha det bäst tills vidare, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0