220410

Idag är det en bra dag, bara för att jag vet om att jag kommer in på den skolan jag vill. Alltså Skvadern, och snacka om att jag är glad! Så snart blir det hejdå kiruna och hej sundsvall, om jag inte får sommarjobb här i stan förstås. Och jag vill ju vara här när kirunafestivalen äger rum, det är ju som kirunas största händelse varje år. Och det bästa är nog att det är 49dagar kvar och några ynka timmar kvar! LÄNGTAR STORT!



dagen är typ avklarad, alla mina "ärenden" är klara och imorn får jag min partydricka ;) . Fast slitet att supa båda helgerna, både nu och valborg men valborg är ett måste och så har vi ju vakan förstås men det är ju ett tag dit så det kan vänta. Aja ser ju hur denna helg blir, men det kan ju inte bli värre iallafall (y) :) .

Snart ska man ta och göra våfflor för att det blev kvar smet ifrån morgonen och det är ju lätt och gott så det får bli våfflor tycker jag! Med sylt, drottningsylt, självklart! ;)

Förresten, nationella verkade gå bra så ni alla vet. Klarar nog det, trodde dock att det skulle vara mycket svårare men inte då, vilket var tur.

Men nu ska jag fixa några inställning till rebecka så att hon kan smsblogga medan hon är borta i skogen ;) och sedan blir det att göra våfflor och läsa lite till av den där boken. Så ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0