21 april 2010

nu sitter jag vid datorn igen och har precis käkat och snackat med min mor.

imorn är det skola till halv 4, inte skoj, men vi börjar först halv 10 och det vi har är nationella i matte c-delen och förhoppningsvis går det bra :) även skönt med en sovmorgon även fast jag vet om att jag inte kommer kunna sova så länge, men jag får väl ta och vara vaken längre idag då för att få det att funka eller kliver man upp vid den tiden man brukar och så har man jätte lång tid på sig på morgonen och det är toppen för jag har tänkt göra våfflor! looove.

jag har en tanke på att skaffa nya bilder också, men jag ser ju vad jag orkar med imorn, lär ju fixa något extra till imorn, eller vem vet(?) :)

har även en tanke på att jag ska ta och ladda ner några låtar och fixa in helt nya låtar på mobilen för jag märkte att jag var less på min gamla musik, men det är ju lätt fixat :) men det tänker jag nog ta och fixa nu så ha det bäst, puss och kram!


- hhey sexiiboy! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0