160410

detta är kanske sista för den här helgen, men ni ska inte bli besvikna, jag lovar att jag ska blogga så fort jag få tag på en dator! :)

Nu är det inte många timmar till umeå resan och snart är det dags för nationella i matte också, great! Men det är bara det som jag behöver göra för sedan står min far på skolgården och väntar på mig (y)

Lite synd att jag inte kan vara med på rebeckas gympalektion som också är idag, men vad ska man göra? hellre drar jag söderut och kommer hem på måndag än att stanna kvar i stan. Jag behöver komma bort lite!

Off är fortfarande inte taggad på att ha nationella, ogillar matte skarpt och det är väl inte det bästa nu, men det kommer ju att gå bra hoppas man ju :)

Det skulle ha varit skönt med en sovmorgon, nog för att vi hade det men jag kan fan inte sova ;o vaknade första gången halv 7(!) illa.. sedan vet jag inte helt om jag somnade om eller inte, men det kändes inte som det. Men ändå till slut tog jag och klev upp och satte fart mot duschen, och nu sitter jag här, nyduschad, helt enkelt fixad för skolan men jag hoppar över sminket idag eftersom att bilresan är framför mig nu.

Men nu ska jag ta reda på en annan sak, så ha det bäst kära läsare, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0