140410

än är dagen inte slut för jag har inte hunnit skriva ;)

kom nyss hem ifrån rebecka men nu ska jag berätta om dagen och bilder ska in :)

Ja skolan kan vi hoppa över...     ... jag stack hem, kollade en film sedan blev det datorn för en stund och sedan stack jag hem till rebecka för att vi skulle göra hemmagjord pizza! (mums!) När den var klar så käkade vi lite fort och sedan satte vi fart mot folkan eftersom att estet hade 10år jubileum, massa blandat och min favvo låt kom med <3 Michael Jackson - They don't care about us, så bra och helst när han sjunger den :)

Men bilder ifrån pizzabakandet finns

snyggingen ;)




Före,


efter!

kan säga att den var jätte god! :D vi är bäst på att laga mat.

Annars så var vi på folkan med rebecka, tobbe och näslund.
Jennifer var jätte duktig! precis som alla andra som var med :)

och eftersom att vi var tvungen att skynda oss till folkan så hann vi inte käka klart så vi fick ta en kvällsfika, pizza funkar jämt ;)

Men nu ska jag ta och borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen men inte för att sova, nej, utan att snacka med tobbe :) så ha det bäst, sovgott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0