110410

Godmorgon!

trött som jag var igår så gick det att somna snabbt och det är väl det härligaste :)

dagen blir att umgås med syster men det finns bara ett problem då, gymmet stänger 4 och syrran åker 5, toppen, jag som hade tanken att hon skulle åka där på kvällen men jag hade helt fel så det blir nog inget gym för mig idag heller. Men imorn, då jävlar! ;)

Det känns tungt att det är skola imorn, har en tanke på att sova i jukkas och kliva upp tidigare än vanligt bara för att Amanda Karlsson ville det så jag tänke vara lite snäll och kanske göra det, ska tänka på det hela dagen :) + att vi har SO direkt på morgonen och ibland är bussen försenad så det är ju ett plus med det hela :D ogillar Ingrid(!) och lektionerna är väl okej..

Dels så blir det väl att umgås med tobbe idag men man vet aldrig med den grabben mer, så jag orkar inte bry mig och det inte blir så, har en massa att göra till skolan som jag skulle göra, så som matte men jag har inte jobbat ett skit och snart är det nationella i matte också och det ogillas! Men det är först på fredag och då sticker jag även till Umeå! Jag gillar att skriva det märker jag, men det är väl så när man längtar! :)

5 dagar kvar till resan mot umeå.
& 58 dagar, 12 timmar, 15 minuter och 10 sekunder från och med nu! till sommaren!

Får jag sommarjobb på LKAB så blir det ju att stanna i stan och gör jag det så blir det även att gå på KF (Kirunafestivalen) om inte jag får jobbet så sticker jag söderut direkt och förhoppningsvis så har jag ett jobb där. I need money to my new life ;) så jag väntar med spänning om det blir att stanna eller dra på engång.

På ett sätt är det ju bra att komma till skolan eftersom att jag vill veta vart jag har kommit in efter denna sökning till gymnasium. Har faktiskt fått beslut ångest på vad jag ska börja men turen är väl på min sida hoppas jag, så att jag kan bestämma mig någon dag.


JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN 2010! HERE I COME!

Men nu ska jag dra och klä på mig och sedan dra och umgås med syster innan hon åker, så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0