100410

det är inte alls bra att man hamnar i jukkas eftersom att jag knappt har tid att skriva, okej jag har inte gjort något speciellt idag men ändå har det inte blivit av, men jag skyller på jukkasjärvi! ;)

sitter här och lyssnar på skillet och dels hinder, men lucy har fastnat innanför pannbenet, but i like it!

Annars så har jag hunnit umgåst med filip idag en sväng och sedan en sväng med rebecka, men sedan drog jag till jukkas för att ta det lugnt, för snart börja ju skolan.. Men det är ju endast 2 månad och 1 dag kvar till sommarlovet. I jukkas har jag kollat tv och käkat mat och nu sitter jag här och är halvt sur på en person som måste vara helt! leave me alone! ogillar skarpt såna där personer som inte kan sluta vara sådära. Men tydligen så finns de överallt och jag måste leva med det, men jag måste sluta bry mig!


Well, my girl in the next room, sometimes I wish she was you.
I guess we never really moved on.
It's really good to hear your voice, saying my name, it's sounds so sweet!
Coming from a lips of an angel.
Hearing those words it makes me weak.

har tyvärr inte så mycket mer att berätta, jo min syster åker hem imorn och det är ju tråkigt men hon och jag ses ju snart igen! :)

 
yeah, grym i picasa (y)

men nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0