1 april 2010

jag lovade ju ett inlägg nästan på engång och här är den!

jag har suttit och varit jätte orolig över en sak men nu vet jag svaret och jag kan säga att såhär lugn har jag nog aldrig varit.

det är även en till sak jag har tänkt på, att jag ska ta och lägga killar på hyllan och fram med läxorna och gymkortet. för snart går min tid ut på gymmet och även min tid i mellanstadiet, och det som är så viktigt och mina betyg kan ju bara bli bättre hoppas man ju, så vad har jag att förlora? Juste, ingenting. jo förstås lite umgänge till vännerna men nu är det inte länge kvar och det är min framtid som står på spelplanen och jag är beredd att satsa allt!

I hate feelings like this!
- I'm losing you..

men som sagt så finns det ingenting att satsa på längre, alltså när det gäller killar här i stan och jag har märkt att det ändå bara är skit, som min pappa säger "det är som en gympasal med massa kvar glömda stinkande sockar!" och det kan jag säga att det stämmer. Jag har annat att tänka på! :)

har även en plan på att börja spara mer pengar än vad jag redan gör och för att jag ska kunna lyckas med min plan så måste jag skärpa mig! och det börjar jag med nu (iallafall försöker) ;) .

ska även försöka ge bloggen lite mer tid också, det hade behövts för ibalnd ser man bara hur tomt det är och såklart vill ni ju ha något att läsa om och även fast jag inte hinner så kan man försöka slänga in ett kort inlägg bara för eran skull ;)

men nu väntar skotern på mig så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0