070410

Godmorgon kära läsare!

hoppas på att dagen har mycket att bjuda på för jag är pepp att göra något riktigt roligt! :) annars så ska jag och Rebecka ta och dra till gymmet där mot kvällen men vad ska man göra tills dess? ähh, jag hittar väl på något! för jag är ju rätt duktig på det så (y)

annars så sitter man i stan nu eftersom att farsan skulle dra lite söderut men vi klara oss, alltså jag och syrran. Mormor slutar inte förrän 6 och det är ju segt, fast bara om man sitter och väntar på henne, vilket är inget jag har tänkt göra, jag har ju ledigt!!

får även se om jag och syrran sticker tillbaka till jukkas i slutet av lovet, grejer finns iallafall kvar där, men det är ju lätt att hämta annars.

duscha och sedan dra till gymmet senare ikväll är ju en bra blandning eller inte, men duschar man håret nu så slipper jag göra det där och det är ju bättre för jag ids inte sitta fast där i deras dusch ;) haha

har även planer på att dra till rebecka efter att jag har duschat och jag tror nog att jag gör det! :)
men nu blev duschen ledig så ni får ha det bäst, slänger säkert in ett inlägg senare, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0