060410

idag kunde det varit en speciell dag med dig men det blev iallafall en speciell dag med Rebecka! :)

dom som var i stugan igår natt var jag, rebecka, annette, joel, tobbe, adde, ante och viktor men som tur stack de sista 4 stycken, hade lovat mig själv att aldrig träffa en av dom men se, han var där, otur!! men jag klarar mig (y)

och så var det ju fler som var med på isen


Tobias(en annan), Joel och Simon


och såklart jag och Rebecka!

sov över där i alta, väcktes av hunden som ville komma upp i soffan där jag sov men det var lika bra för att jag skulle ändå upp (: frukost och sedan var det bara att klä på sig för att vi skulle ut med skotern!! :)

roligt har det varit och vi drog upp på ett berg med namnet jag har glömt men det var bra utsikt där iallafall.



annars så har vi grillat och bara kört den hel del och jag kan säga att det var en massa mjuksnö så det blev massa skoj på alla ställen, vi fastnade aldrig för det gör bara töntar och då säger jag, "vilken jävla tur att jag och rebecka är töntar då" ;) höhö. men det gick ändå jätte bra för skotern var ju grön (inget med saken att göra, men ändå;))

fint väder hade vi hela tiden, nästan..  men det blev bättre :) och sedan fick jag skjuts hem och nu sitter jag här efter en god middag som min far gjorde till oss :)

men nu ska jag göra annat så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0