020410

tänk ändå, nu är det april och det är inte alls länge till sommarlovet! :)
detta år har gått jätte fort men det jag tycker om det är att det är bra. Finns så mycket man hade velat göra redan nu men det är typ dags nu att börja söka lägenhet, eller åtminstone kolla lite smått.

på något sätt hoppas jag att detta lov blir så roligt att det går över fort för det är ju några dagar och om man räknar bort detta lov och helgerna som kommer här framöver så är det inte många skoldagar kvar.

ska även åka till umeå på fredagen efter lovet men då har vi nationella i matte men det är ju på morgonen så dirket efter det sitter jag i bilen mot umeå, där jag ska försöka hitta en klänning jag vill ha! förra årets klänning som jag köpte blev jag jätte nöjd över men detta år måste det bli ännu bättre och den ska inte vara lika lång som den förra heller. vill även att den ska vara mörkblå, alltså marinblå :) haha har som planerat detta länge.

har även tankarna på att fara och umgås idag men med vem? ska ta och ringa runt lite senare så att jag också får något att göra, tror dock inte att det blir så mycket skoter körning idag eftersom att vädret inte är det finaste, suck! och det är därför man åker till jukkas, vill inte sitta fast här annars, vilket öde, hhuhu!

men nu ska jag ta och hitta på något annat men ni får säkert ett inlägg senare idag om inte vädret har blivit bättre men ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0