010410

idag är det första april och min dag har redan börjat som KUNG!
min syrra och farsa är då jätte lätt lurade, tänkte att jag måste få börja skämta och det gjorde jag också :)
och än är inte dagen slut än.

väcktes idag av ett sms ifrån någon helt oviktig men somnade om, sedan ringde en annan så att jag var tvungen att vara i stan vid 1 och det är ju fixat nu vid det här laget :)

och om några timmar kommer Amanda Karlsson till jukkas också så dte blir väl att köra skoter med henne men även nu, snart ska jag ut en sväng, älskar skotertiden! <3


bilden är ifrån förra året då jag och amanda körde skoter till en jätte mysig plats där vi stannade för att grilla! CHILL!

och vi får se om det blir detsamma detta år :)
massa skoj på spåret ska jag ha, gymmet är ju stängt och det är något som suger, och jag måste ha något att göra hela tiden bara för att jag känner att jag inte kan sitta still en sekund!

det ska även bli en massa skoj i stan också, det är ju lov och en del som man känner är ju kvar i stan så det blir ett massa umgänge! och jag har bestämt att det sista lovet i staden kiruna ska bli ett av dom mest älskade! och det tänker jag fixa med vännerna (: tack att ni finns och make my days


det kommer ett inlägg rätt snart också :) så ni får mer att läsa, ha det bäst tills vidare! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0