Nu är det äntligen klart..

vecka gick fort men det är bara skönt! helgen har varit tung med lite/för mycket sömn och mycket vänner, men det är härligt, så det ska vara. igår hände det väl inte så mycket speciellt, vaknade vid 3 på eftermiddagen, klädde på mig och stack till arna med mormor för att julpynta lite och efter det blev det den där efterlängtande pizzan, MUMS! pluggade även lite so för att jag ska ha prov nu imorn, SUCK! och sen stack jag hem fixade lite och sedan kom tobbe och lingman och hämtade upp mig och vi snurrade runt på stan och fram och tillbaka till statoil ett antal gånger, vi stack även och snackade med jimmy om hans badande i skitabäcken, haha! sedan hämtade vi miranda, så vi snurrade några timmar till tills lingman skulle hem och sova så då bestämde vi oss alla för att dra hemåt. jag for hem till tobbe för att vi skulle kolla film efter vårat break som varade ett bra tag men nu är det över och det känns som om ingenting har hänt. efter filmerna skulle vi snacka skit men det gick ju som det gick för jag somnade tillslut, haha. idag på morgonen fortsatte jag på mitt tal om PDOL! nästan helt klar nu, ska bara hämta ut några rader ifrån min bilddagbok så är allt klart (y). fick vänta några timmar till på att få komma hem eftersom att traktorn var alldeles kall och vi fick inte igång den. men det gick tillslut, så den fick stå där på tomgång ett tag medan jag och tobbe gick in och drack den där röda fantan, mm min drog, haha.. sedan drog vi, när jag kom hem behövde jag bara sätta mig vid bordet och käka, gott var det iallafall. och sen fortsatte jag ännu mer på mitt tal och nu är det klart, tack och lov så nu är det bara att träna in det lite grann så är allt prima. men ska börja med det nu. hare, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0