13.42

jag tror aldrig en fredag har varit såhär jobbig förut :s tack mamma att du ringde och väckte mig,  sovit ungefär 3 timmar i natt för att jag pratade med Tobbe hela natten, nästan och sedan upp till skolan. först var det svenska och det gick väl hyfsat, en början på mitt tal blev av iallafall, great. sedan vart det engelska med det vanliga och sedan no, haha varje gång vi har våran no-labb så får vi ett gott skratt tack vare en viss person. sedan hel och sedan mat, rätt så gott med kyckling ändå, fast jag inte gillar det sådär jätte mycket. sen vart det äntligen dagens höjdpunkt och det är ju förstås gympan. men nu ska jag sätta tillbaka sladden som jag och Rebecka fixade igår, haha och sedan plugga lite smått, hare! pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0