sista för kvällen

Hej ni underbara!

hur mår ni en kväll som denna? jag mår iallafall bra och snart ännu bättre för nu väntar min säng på mig för jag måste gå och lägga mig tidigare idag eftersom att vi ska upp tidigt imorn för att hinna med tåget till Sundsvall och jag måste hinna fixa mig och saker innan jag kan ge mig iväg dit.

känner för att testa mina nya skor imorn och se hur det är att gå i dom och det är ju en smart grej eftersom att vi bara ska vara inne på ett ställe eller två och gå omkring. så imorn får jag uppleva lite av min framtid, precis som jag vill och jag har en massa saker som står på min inköpslista som jag bara måste köpa! älskar shopping och helst där mode faller in.

men nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen men ni, jag kommer tillbaka imorn och säkert direkt efter stadsresan så ska jag berätta om det blev något stort av det hela så har det bättre än bäst, pusshejs!

har fått upp öronen för en ny låt;
Hero of war - Rise Against
- sjukt bra, tycker då jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0