och lyckan kom tillbaka

hejhej ni underbara! ni undrar säkert vad jag menade med det ''hemliga'' ? nu kommer ni få reda på det.. efter gymmet där vid halv 4 skrev jag med min pappa för att vi hade bestämt att jag skulle få tillbaka alla mina kläder/grejer. jag skrev att det var hemligt för att jag själv inte visste om jag skulle få tillbaka allt just idag men det fick jag och flickan är superduper glad! så glad att hon bara vill gråta och ja det är sant, kläder och sånt är ett av mina största intressen och mer hoppas jag att det blir, helst när det blir att byta stil.

så när jag kom hem kring en timme sen (?) började jag plocka i alla tre säckar med kläder och de värsta är att jag inte vet vart jag ska sätta allt.. så en del får ligga kvar i säckarna medan det jag använder mest ska in i skåpen (y) fast allt ligger än på sängen och jag ids inte ens börja med det just nu men jag måste så jag ska väl fixa det efter det här inlägget.

fast det var inte det enda jag gjorde med pappa utan vi for ut och käkade på annis, mätt blev man om inte annat. kollade på bilder på datan och jag tror jag fick med dom flesta till min dator. så det är jag glad över också.

aja men nu blir det att ställa allt till rätta och fortsätta med mitt positiva liv så hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0