bara någon timme kvar

äntligen är dagen här och jag ska lämna stan om bara några timmar och minuter, härligt!

dagen började väl bra men mot slutet av skoldagen lite sämre men ändå är humöret på topp (y). det hela började med svenska och vi läste en jätte bra novell om döden och taxi, haha och sen vart det engelskaprov och det var rätt så lätt och sen skulle vi ha nolab men vi hade matte istället och lektionen efter det hade vi hel och då fick jag göra mitt matte prov, det var sådär. sen gympa som brukar vara dagens höjdpunkt men inte idag för att jag råkade knäa mig själv i ögat och fråga inte hur det gick till för dom som var där vet. nu är det ganska så svullet och börjar bli lite blått.. men vafan jag mår lika bra för det.

gillar inte tågresan hem och ifrån morsan för den är så j*vla lång, nästan 12 timmar i ett tåg, snacka om slitet! men det ska ändå bli skönt att åka dit, träffa vänner och bara ta det lugnt nu under jullovet, älskar!

men nu måste jag fortsätta fixa och städa så hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0