back in buisness

nu är jag hemma ifrån skolan och stan. som sagt så var skoldagen rätt så seg eftersom att det där hålet var jobbigt långt. men jag följde med på bilden igen och ritade klart ett av mina gamla arbeten. sedan var det luciaträning och jag kan bara säga en sak ''fyfan hur äckligtfult det lät när jag sjöng'' voiivoii.. aja men det kanske får en förbättring i mörkret och när typ ingen ser oss och kanske att den där nervösa stunden går över till något bättre. men iallafall så fick vi sluta en halvtimme före så det var ju ett plus. så jag satte fart mot stan för det är dags att börja köpa julklappar. skulle dit med Rebecka men hon skulle och käka först så jag försökte få med mig matti också men han ville inte, typiskt handå. så jag skrev till farsan om jag kunde få hjälmen för att jag behöver den imorn och han var påväg mot lindex där jag stod och väntade på honom, hoppade in i bilen och åkte några varv runt raggen med honom och snackade lite allmänt och annat  och jag fick reda på en grej som jag blev sjukt glad över så att jag började gråta av glädje! sedan skjutsade han mig till mormors jobb där jag var och lämnade min hjälm och sedan stack jag på stan för att möta Rebecka. vi gick omkring där och snackade en massa och kolla efter julklappar och var och en kollade och testade ett par skor som vi vill ha, haha. sedan stack vi till folkan för att jag behövde ett toalettbesök, haha och sen kollade vi vad det var för grejs dära också och sen började vi gå hemåt. idag blir det att käka pizza, MUMS!

tredje luckan är öppnad på kalenderan och det var en .. SNÖGUBBE! gott med choklad ibland :)

men nu ska jag hitta på annat men hare bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0