äntligen klart!

då är man äntligen klar med det där eviga pluggande. engelskan hade inte alls några svåra ord när man väl kunde dom (y) och svenska, mitt tal blir mer än 5 minuter!.. försökte korta av det lite grann så jag kom precis under 5 minuter men man vet aldrig säkert hur det blir imorn, vill inte håll tal, jobbiga grejer det där, haha. men det är ju typ bara 5 minuter av mitt liv så det är ju inte så mycket. och dagen slutar inte förrän 3 imorn, får se om det blir gymmet imorn, har stor lust med det redan nu men inte så stor lust att gå dit i snön.

veckan har gått fort hittills och det är ju toppen, hoppas det går lika fort till helgen för ihelg kommer Robin till stan så jag lär ju umgås med han minst ett tag. skönt kommer det är bli med helg också, är helt slut i skallen efter allt tänkande + skolarbete. så längtar redan.

nästa vecka ska jag iallafall och hämta grejer ifrån farsan om han nu håller det han sa, ens far kan be om förlåtelse men min gjorde det för länge sen och den chansen kommer inte igen. men för det kan man iallafall prata med varandra och jag måste ju ha mina grejer så. men ska ta och vila lite nu. hare bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0