8 December

hej alla ni underbara! idag har jag varit i skolan och det gick hyfsat fort men det är så det ska vara. hade vattengympa direkt på morgonen och det var väl lite halv tråkigt men jag är iallafall med på allt fast jag inte gillar det. sedan var det luciaträning och dom flesta hade jätte bråttomt dit medan jag knappt hade lust att sjunga idag så jag gick på helet istället och pluggade no eftersom att vi har prov nu på torsdag, suck! sedan gick jag dit på luciaträningen när solisterna skulle sjunga och jag är ju en av dom så.. sedan var det no och det är sååå trist men vi fick tillbaka våra läxförhör och tjejen hade fixat ett vg. sedan engelska och sedan lunch, det var extra gott när man var så hungrig som jag var. sen var det prov i språket men det var jätte lätt så det gick ju rätt så bra. och nu sitter jag hemma och ska snart dra och köpa new moon biljetter till mig och Tobbe för han har lovat att ska kolla den istället för att han ska supa på fredag och han ska även stanna hemma på lördagen eftersom att vi umgås annars hade han stuckigt till Luleå tror jag. tack för det grabben! men senare idag ska jag även vara med Ciia om hon nu svarar men så brukar det ju vara.. aja, men jag ska iallafall ta och klä på mig ytter kläderna och sticka mot stan nu och köpa dom där biljetterna till någon av dagarna. hare bäst, pusshejs!


i dagens lucka var det en måne ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0