3 December

och ännu en gång har vi sånt här j*vla hål som är till klockan 2, blir så less.. fast när jag slipper ju elevensval eftersom att jag ska ha lucia träning precis som dom flesta nior här på skolan. men off, ska sjunga duett med Erikapå en låt och det kommer ju låta lite som det vill, har inte tränat något på texterna men en del kan man ju sen när man var liten.  aja men nu sitter jag här i grupprummet igen eftersom att jag inte har något bättre för mig. men det är ju bättre än ingenting.

idag ska jag dra på stan, får se om jag får med mig någon. för jag måste börja köpa julklappar så det är ju en bra dag idag fast hinner inte vara på stan så länge eftersom att jag slutar först halv 4, SUCK! men jag hinner säkert hitta något till mina syskon och kanske något till min kära mor + att jag vill hitta något till mig själv också. får se hur långt pengarna räcker och hur många det blir. och sen får jag se vad jag gör med resten av min fritid, kanske umgås eller sova, haha hemskt trött är jag också..

kanske får min skoterhjälm idag också eftersom att jag behöver den till fredag då jag och dom där inkompeteta puckon ska ut och köra skoter, både härligt och roligt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0