29 December

hej kära läsare!

hur har ni det? själv har jag det helt prima!
förlåt att jag inte skrev igår men jag hann inte eftersom att jag somnade först där vid 8 på morgonen och vaknade ungefär 3 på eftermiddagen. för direkt när jag vaknade gick jag upp för att käka frukost och sedan idret efter det skulle jag till Fränsta för att hämta morsan eftersom att ena bilen är sönder nu. sen när jag kom hem så sätter vi oss ner och pratar lite allmänt skit om dagar och massa annat. sen blev det middag och typ direkt efter det så tog jag och mamma chansen att gå ut med hundarna och vi kom inte hem förrän typ 2 timmar efteråt och då var klockan där vid 10 (?) sen skulle vi kolla på film men dom skulle bara ladda ner den först men det gick ju som det gick så det blev ingen film för mamma eftersom att hon ska jobba idag så när hon gick och la sig så höll jag och syrran på att fjanta oss som vanligt och sedan försökte jag få tag i Tobbe men det var nästan omöjligt men jag lyckades. sen ringde Nilden så jag snackade med honom istället en sväng och nu sitter jag här i sängen och bloggar

rätt så rolig dag iallafall fast det jobbiga är att jag inte är trött nu, illa! 
måste försöka sova om ett tag (igen) men vi ser ju hur det går med det. 

men nu ska jag göra lite annat så hare bäst, pusshejs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0