21.11

idag har jag gjort en del saker så jag har inte haft en sekund ledigt för att sitta framför datan. allt startade med att jag klev upp och stack till skolan och hade so ,SUCK! och sedan noprov i aulan, det var faktiskt rätt så lätt, tillochmed mvg frågorna nästan var enklare än g. men det var ju bara bra det. sedan gick vissa av oss till bilden och vi skulle bara göra såna där saker som vi hade missat men jag hade bara missat en uppgift så jag slapp det så jag och Rebecka stack till gymmet och var där ungefär en timme och efter det stack vi hem för att vi skulle göra våfflor men hon gick hem till sig och började med det medan jag sprang hem och packade lucia grejerna och tog med mig hallonsylten, haha! hallonsylt och porrgrädde var det vi käkade på våra våfflor. sedan satte vi fart mot skolan igen eftersom att vi skulle ha elevensval och denna gång var rätt så skoj eftersom att vi fick baka pepparkakor men jag gillar inte pepparkakor så dom kan ju drå åt h*lvete hehe.  och vi gjorde även 4 stycken pepparkakor (alltså hennes namn) åt Nina. sedan gick vi och bytte om för att vi skulle ha luciaträning, det gick väl som det gick och jag ville inte sjunga solo något mer så jag slapp göra det för att mhm.. issa tog över det, tur det. sedan var jag med Filip och det var ju rätt skoj, har inte träffat killen på ett tag så. sen skulle han på gymmet så jag stack hem. när jag kom hem så skulle jag käka och gissa vad det blev för middag? jo våfflor, men det är gott, hehe. och nu sitter jag här och ska snart packa badkläder för att vi har bad imorn och sen ska jag sova för att jag börjar halv 8 imorn, SUCK! illa om inte annat och jag kommer aldrig orka kliva upp.. aja men nu ska jag ta tag i arbetet och börja så jag får sova någongång. hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0