21 December 19.31

hejhej ni underbara! nu sitter jag framför en dator igen och det händer ju inte speciellt ofta något mer för det är säkert inte bara jag som märker att det börjar bli mindre och mindre för varje dag, vissa dagar hinner jag inte ens med att blogga men jag gör det så fort jag har tid och lust förstås.

efter att jag somnade igår där vid 4 på morgonen så vaknade jag vid 11 idag och dagen började med att jag och syrran satte oss och spela tvspel, hehe. sen blev vi alldeles för hungriga så vi stack upp och käkade, sen klädde vi på oss och gick ut och skottade snö, fort gick det för att det inte finns så mycket snö här i ljungaverk som stället min kära mor bor på. sen var vi ute och byggde en massa med snö också. sen stack jag och hämtade min andra syrra från fritids. sen har jag typ bara käkat. 

jag märker att tiden bara flyger förbi, känns lite skumt men vad ska man göra? äsch.. haha! 

imorn ska jag se om det finns någon som vill umgås fast jag har inte tänkt umgås med någon förrän efter jul men det skiter jag i nu, kan inte bara sitta hemma. + att blåögat bör försvinna när som helst nu, great!

längtar till julen fast det bara är 3 dagar kvar för jag vill börja använda kläderna jag köpte som jag ska ha på julen, tänka sig att jag ska ta steget och klä mig i något rött, färgen är rätt härlig om jag tänker efter och det är ju tur så jag kan välja på lite fler färger när jag är och shoppar.

men nu ska jag och Josefin hitta på något men ni, bli inte besvikna för nu lovar jag att jag ska skriva om ett litet tag eller om någon timme eller så men hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0