20.38

hej ni otroliga!

idag har jag faktiskt kunnat sova till 12 fast jag somade där vid 4 istället, hehe. när jag vaknade så var det första jag gjorde var att kolla en film med dom mindre syskonen och sen for vi till Fränsta för att handla och tanka sedan stack vi en bit upp på berget för att hundarna var med så att vi skulle rasta dom där efter vägen men våran bil är ju rätt så låg och det var egentligen för mycket snö men Örjan körde ändå där och fixade en egen väg men det dröjde inte länge tills han var tvungen att backa tillbaka och sedan vända för att han inte kom igenom det värsta snöhögen och efter den svängen så var vi tvungen att stanna och fixa en sak.

sedan kom vi hem och det hände väl inte så speciellt mycket men det dröjde inte länge tills mamma kom hem och lagade resten av maten, tacos, älskar&MUMS! och nu sitter jag här och skriver och sedan får jag se vad resten av dagen har och bjuda på för jag har inte lust att gå och sova på ett jävla bra tag.

men nu ska jag vara social med alla dom andra här så hare bra, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0