16 December

hejhej ni underbaraste! nu sitter jag här i datagrupprummet igen och bara sitter typ, hehe. idag var so lektionen lätt värd att vara på, haha fyfan vad vi har hållt på och fjanta oss typ i en timme medan Ingrid var borta och pratade betyg med en av oss, jag var inte så glad över att få veta mitt betyg denna termin.. men det blir att ta i nästa termin. nu är det iallafall lunchrast och maten i skolan är ju såklart inge god så man är fortfarande hungrig, SUCK! snart blir det språkval och sen slutar jag och då ska jag hem packa kläder, vattenflaska och handduk för då drar jag till gymmet (y) härligt har lust att springa.

senare hittar jag kanske på något med en rolig vän eller så blir det att plugga till proven jag har på fredag.. har lust att gå på stan en sväng också men jag ser ju vad jag hinner med.

nu ska jag hitta på något annat så hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0