12 December

hej sockersöta ni! just nu sitter jag hemma och inte gör något speciellt, ska väl snart börja fixa sig för jag ska på bio ikväll med Tobbe, skoj om inte annat och jag hoppas att new moon är bättre än twillight. jag har mina funderingar över vad jag ska ta med mig för jag har stor lust att ta med en Bj's, hahaha eller bara godis och en dricka, svårt beslut men jag ska snart välja ett av dom. idag vaknade jag hemma hos Tobbe där vid klockan 1, vi kollade på film och snackade lite allmänt och fick julmust och en bulla av han kära mor men det är bara en sak, julmust är jätte äckligt ;o.. sen skulle jag hem för att maten var klar så vi fixade skjuts av Jojje. när jag väl kom hem så satt dom redan och käkade så jag fick skynda mig lite smått om jag skulle ha sällskap vid matbordet, haha. och nu sitter jag här framför datan och skriver om min dag för er.

om igår dagen efter att jag hade sovit och käkat så stack jag ut med Tobbe, Lingman ch Miranda. vi åkte omkring, hit och dit men det var roligt. en sväng förbi tuolla eller två och sen på folkan och .. ja överallt helt enkelt. sen stack Miranda till Bea och dom så vi andra skjutsade Fredrik till något ställe och sen stack vi och gled omkring igen, träffade folk, lite väl mobbade sådan också, SUCK! .. sen hem och kolla film tills jag somnade typ.

i dagens lucka var det en klocka så nu vet ni det ;) hehe.

men nu ska jag ta och välja kläder och hoppa in i duschen och sedan får vi se vad som händer. hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0